Klanttevredenheid is onze prioriteit!

Klanttevredenheid is de basis van ons succes

Nativo™ verkoopt designer meubels en accessoires in de volgende landen: Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Frankrijk, Italië, Nederland, België en Servië. In Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland en Servië heeft Nativo™ showrooms waar de klant het meubilair kan testen.

In Frankrijk, Italië, Nederland en België verkoopt Nativo™ via de webshop, maar het is de bedoeling om ook in deze landen showrooms te openen.

Dankzij de voortdurende uitbreiding naar buitenlandse markten, heeft Nativo™ in de afgelopen jaren zijn klanten aanzienlijk zien toenemen, omdat de klanten vertrouwen hebben in ons ondernemingsbeleid. Het vertrouwen in ons merk Nativo™, een hoge mate van tevredenheid van onze producten en diensten en klantenbinding zijn de basis van het succes van het merk en het bedrijf Nativo™

Vertrouwen winnen van de klanten

Iedere dag verdienen we opnieuw vertrouwen van onze klanten. Positieve reacties van onze klanten zijn voor ons zeer belangrijk, en motiveren ons om iedere dag ons maximum te geven. Cruciaal voor ons is dat we willen weten wat de wensen van onze klanten zijn, zodoende kunnen we ons assortiment en onze diensten optimaal aanbieden.

Dus we hebben, bijvoorbeeld naar de stijging van de telefonische vragen, dat na het grote succes van Nativo™ steeg het aantal werknemers in de klantenservice verhoogd. en het Klanten Relatie Managementsysteem geüpgraded. Dit is de tijd om telefonische en elektronische vragen te beantwoorden.

Maar niets spreekt meer dan de indrukken zelf, en daarom nodigen we alle klanten uit om ons te bezoeken om een beeld van Nativo™ te krijgen!

Commentaren van volgers

Feedback van onze klanten geven ons de mogelijkheid om de kwaliteit van onze producten te controleren en garanderen, en onze diensten te optimaliseren. Wij bellen regelmatig met onze klanten om hun mening te vragen over onze producten nadat ze in gebruik zijn genomen. Zo geven we onze klanten de mogelijkheid om ons te beoordelen.

Op deze manier kunnen wij met de mening van de klanten onze collectie en diensten maximaliseren. NATIVO™ Nederland kiest iedere week willekeurig een aantal klanten uit en neemt contact met hen op.

Ook al doen we er alles aan om de klanttevredenheid maximaal te houden kunnen we niet weglopen van klachten, we behandelen iedere klacht met opzet om onze diensten te verbeteren. We proberen iedere klacht zo snel mogelijk op te lossen. Wij zijn zeer gelukkig dat we meer dan 30.000 tevreden klanten hebben, ons doel is om iedere dag dat aantal te verhogen.

Statistieken klachten

NATIVO™ Nederland biedt volledige transparantie naar zijn klanten. Ieder jaar brengen we de statistieken van onze klanttevredenheid en voorgevallen klachten.

Uit de statistieken van 2017 is gebleken dat slecht 7% van de klanten tevreden een klacht had, dit op basis van 400 klanten per maand wereldwijd. Gemiddeld zeer goed in onze branche.

Op de tabel hieronder ziet u de statistieken van 2016. Voor meubelen en accessoires, in alle lande waar NATIVO actief is, direct en indirect.

Vergelijking 2015/16

In vergelijking met 2015, het jaar met 8'786 verkochte meubels wereldwijd, is het aantal in 2016 gedaald. Als gevolg van de toenemende verkoop van grote meubels, zoals banken, bedden en tuinmeubelen. Wij hebben gebroken met onbetrouwbare fabrikanten en leveranciers en verwachten dat de klanttevredenheid zich daardoor kan verbeteren met 1% ten opzichte van vorig jaar. Tegelijkertijd is de omzet toegenomen, door de toenemende verkoop van grote meubelstukken.

Klantenservice

NATIVO™ Nederland zet zicht volledig in voor onze klanten. Onze klantenservice is professioneel en snel, onze klanten zij zeer tevreden met onze snelle reacties. NATIVO™ Nederland verzekerd klanten na de aankoop van een product telefonische ondersteuning. En wij controleren iedere klant telefonisch of het producten naar volle tevredenheid is afgeleverd of afgehaald.

Wij zijn altijd daar voor de klant!

Wij zijn altijd daar voor de klant. Voor vragen over producten, bestellingen, advies en klachten, is onze klantenservice uw partner in vertrouwen.

Voor meer informatie:

Werktijden:

Maandag-Vrijdag: 10uur-17uur

Tel : +49 69 20 457 92 80

E-mail : info@nativomeubels.nl

Web : www.nativomeubels.nl


Vergelijken 0