-10% + Gratis levering

Code: SUPER10

Search 0 Cart: Item(s) - € 0,00

FAQ - Domande frequenti

1 - Hoe wordt de betaling gedaan?

1) 30% vooraf via overschrijving als bevestiging van de bestelling;
2) de rest direct contant bij aflevering of per bankoverschrijving/creditcard voor aflevering

2 - Waar is hun showroom?

Onze showrooms bevinden zich in Zürich, Wenen en Belgrado, maar we verkopen ook online op www.nativomeubels.nl en leveren door het hele land.

3 - Hoe bestel ik?

Er zijn twee manieren om te bestellen:

1) selecteer het gewenste product op onze website www.nativomeubels.nl, voeg het toe aan de winkelwagen en vul de bestelling in met alle benodigde informatie;

2) per e-mail naar [email protected], het verzenden van het gewenste product met de geselecteerde functies en persoonlijke gegevens die nodig zijn voor levering.

Om de bestelling te bevestigen, is een aanbetaling van 30% vereist via bankoverschrijving, terwijl de rest contant wordt betaald bij levering.

4 - Kan ik een catalogus krijgen?

Alle selecties van ons product zijn te zien op onze website via de volgende link https://nativomeubels.nl
Per model kunt u het gewenste materiaal en de gewenste kleuren selecteren.

5 - Is het mogelijk om in termijnen te betalen?

De aanbetaling van 30% dient ter bevestiging van de bestelling per bankoverschrijving te worden voldaan, de overige 70% dient direct bij levering te worden voldaan of voor levering per bankoverschrijving/creditcard. Het is ook mogelijk om in termijnen te betalen, maar in dit geval wordt het product pas geleverd na betaling van het voorlaatste deel, terwijl het laatste deel direct bij levering kan worden betaald.

Welke methode u ook kiest, u dient bij het bestellen een aanbetaling van 30% te betalen.

6 - Hoeveel kost de verzending? Transportkosten?

Levering is gratis in heel Nederland.

7 - Is er een slaapfunctie op de bank?

De slaapfunctie is optioneel en kost 230,00 EUR. De slaapfunctie geldt voor twee naast elkaar liggende stoelen.

8 - Is de prijs inclusief een salontafel?

De salontafel is los van de bank te bestellen.

9 - Wachttijd?

Omdat we producten op aanvraag produceren, hebben we geen verzendklare producten en is de levertijd 8-12 weken.

10 - Montage?

Wij doen de montage niet, maar de montage is zeer eenvoudig omdat de modules een sluitsysteem hebben en geen van onze klanten had hier problemen mee. We zullen foto's van het systeem bijvoegen.

11 - Hoe kan ik het materiaal en de kleur kiezen?

U kunt het gewenste materiaal selecteren in het vervolgkeuzemenu Materialen. Al onze materialen zijn hier te vinden.

Nadat u het gewenste materiaal heeft geselecteerd, kunt u de kleuren iets verderop op de pagina bekijken door op "KLEUREN" te klikken.

Hier kunt u kiezen uit die kleuren en onder de naam van het geselecteerde materiaal.

Nadat u de kleuren heeft geselecteerd, moet u deze in het lege kleurveld invoeren. Voer eerst de hoofdkleur in, dit is het grootste deel van de bank, en vervolgens de secundaire kleur, dit zijn de kleinere delen van de bank.

12 - Garantie?

Een NATIVO en een garantie tegen defecten in materiaal en vakmanschap voor een periode van 24 maanden vanaf de datum van levering.
Defecten die het uiterlijk of de belangrijke functie van het product niet aantasten, vallen niet onder deze garantie Deze garantie dekt geen schade als gevolg van het gebruik van vreemde voorwerpen als de kamers zijn veranderd of anderszins veranderd, tekenen van slijtage, gebruik of veroudering. NATIVO beslist hoe de klacht wordt opgelost.
De levertijd begint weer en NATIVO heeft minimaal 14 weken de tijd om een ​​nieuw product te produceren.
Wij geven geen garantie op de elektronische uitrusting van banken, bedden en in het bijzonder een LED-lampen of meer lampen.
Een koper is verplicht het product na ontvangst te controleren en binnen 5 dagen een klacht in te dienen. In het geval van een defect aan het product, moet de klant duidelijke foto's maken en deze per e-mail sturen met een gedetailleerde beschrijving van het defect. Het bewijs van dit gebrek moet binnen 10 dagen na ontvangst van het product worden verzonden.

13 - Is het mogelijk om het contract te herroepen?

Het is mogelijk om de bestelling te annuleren. Na het annuleren van deze bestelling bent u niet verplicht aan Een NATIVO, maar houdt ons bedrijf het voorschot aan u.

14 - Is het mogelijk om materialen te combineren?

Ja, u kunt meubels uit twee soorten stoffering bestellen. Indien uw keuze afwijkt van de mogelijkheden die wij bieden, neem dan contact met ons op via e-mail of telefoon en wij sturen u een offerte.

15 - Maken ze meubels op maat?

We bieden drie stoelmaten aan: mini (60 cm), standaard (75 cm) en maxi (90 cm). De grootte van de stoelen heeft geen invloed op de prijs
Ook is het mogelijk om talloze stoelen toe te voegen of te verwijderen, de armleuning te verwijderen, etc.
Het is het beste om contact met ons op te nemen, geef de maten voor de bank die je wilt en we zullen je helpen om de bank die je wilt zo goed mogelijk te bestellen.

16 - Hebben ze meubels die direct beschikbaar zijn?

Ja, alle direct beschikbare meubels zijn te vinden op onze website onder het menu-item "IN VOORRAAD" of klik op deze link: https://nativomeubels.nl/14-direct-beschikbaar

Nativomeubels.nl maakt gebruik van cookies. Nativomeubels.nl gebruikt cookies (en andere technieken) en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren, voor social media en om er voor te zorgen dat je voor jou relevante informatie en advertenties te zien krijgt.

Or sign in with:

Compare (0 items) My Wishlist (0 items) Neem contact op
Please login first

Or sign in with:

Your cart

There are no more items in your cart